Gepost door: Victor Goossens | 31 augustus, 2010

Shorts eraf gehaald

Na de wat licht tegenvallende Chic MPI op 56.7 verw 57.5 [betekend nog wel groei] en de mooie Cons Confidence 53.5 verw 51 en met name de verwachtingen ; 72.5 (67.5 in Juli) gooi ik mijn verzekering op de portefeuille eraf. Ik denk dat de beurzen en analisten weer wat lucht krijgen. Nu morgen nog even zweten voor de ADP unempl change om 14:15, verw +20k (+42k) en de ISM cijfers om 16:00 verw 53 (55.5) en dan denk ik dat we richting de 330 weerstand kunnen gaan lopen, natuurlijk pas als de werkeloosheid enige verbetering laat zien.

Mede met Gann’s advies denk ik dat we eindelijk weer eens een leuke tijd tegemoet gaan, maar ik blijf nerveus naar de schermen kijken.

Responses

  1. Beste Victor,

    regelmatig verwijs je naar de analyses van
    Ganntrader.
    Over welk Ganntrader rapport gaat het dan?
    Er worden er volgens mij 3 uitgegeven.

    Mvg,
    Wim Snijders.

    Like

    • GannTrader Brains & Analysis is degene die ik al een hele tijd volg en hoge scorings ratios heeft, de nadere ken ik niet zo goed

      Like


Geef een reactie

Categorieën

