Gepost door: Victor Goossens | 9 september, 2010

The Bounce, daarna weer in stappen rond 320/325?

Ik heb vanochtend wat winst genomen op wat long posities, ietsje te vroeg, achteraf is alles makkelijk 😉 Mijn plan is om de  komende dagen bij zwakte bij te kopen, zeg rond 320/325. (zoals aangegeven door Gann Trader)

Je kan jezelf de vraag stellen doe niet zo nerveus en blijf zitten voor de mooie stijging’s verwachting t/m eind van het jaar, want het dipje komt misschien helemaal niet meer. Ik heb nog altijd 70% van de portefeuille belegd dus die loopt mooi mee met het verbeterende sentiment. Bij tegenvallend jobless om 14:30 kan (deze lege) markt zo weer terug naar 330/325.  Heb natuurlijk liever ook een opgaande markt.

Achteraf gezien was de bounce vanaf eind Aug te verwachten, zie Bulls/Bears 31 aug 2010

16:50 Heb net 70% van mijn portefeuille afgedekt, jobless was beter dan verwacht, maar er worden veel werkelozen niet meegerekend, dus erg vertekend. Daarnaast weinig macro cijfers morgen en denk dat veel beleggers neutraal het weekend ingaan. Volgende week haal ik de shorts er weer af, om rond woensdag/donderdag de 16e/17e Sept weer long te gaan.

Ik heb wel jullie hulp nodig om mijn performance te verbeteren, dus alle ideen, commentaren welkom ;-), dus gaarne emails of klik even rechtsboven op email subscription

Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Victor Goossens, Jan Dwarshuis. Jan Dwarshuis said: The Bounce, daarna weer in stappen rond 320/325?: Ik heb vanochtend wat winst genomen op wat long posities, ietsj… http://bit.ly/9dZPRE […]

    Like


Geef een reactie

Categorieën

