Gepost door: Victor Goossens | 25 september, 2010

Daar is die, de pink Swan !

In tegenstelling tot de black Swan van Nassim Taleb, een onverwachte gebeurtenis, maar dan positief. Ik schreef er net gisteren ochtend nog over. Hij kwam in de form van David Tepper, een goed verhaal; lees hier.

Ik weet de wereld is kunstmatig op het ogenblik, de banken en sommige landen liggen nog steeds aan het infuus bij de centrale banken, rente blijft kunstmatig laag en stimuli blijft een hoofdrol spelen. Nu klopt QE II op de deur, en wordt er weer op de trein gesprongen. De economieen zijn nog niet gerepareerd, maar dat houd niet in dat er af en toe geen rallies kunnen voordoen.

Ik denk als we volgende week in de AEX door de 340 en 343 gaan we snel de 350 (+3% vanaf de 338.5 slot) zien  en op weg zijn naar de 380 (+12% ) met mogelijk een overshoot richting 400. [SPX richting 1250 +9% potentieel.]

Gann trader zat goed met zijn swing low Donderdag. Maandag weer een nieuwe. (stuur even een berichtje als je de nieuwe op proef wilt ontvangen)

Zou het leuk vinden als je je aanmeld op mijn site (zie box rechtsboven), heb geen advertentie inkomsten, dus doe alles voor nop, behalve een vergoeding van Gann trader als er iemand een abonnement neemt (kan ik ondanks de vergoeding van harte aanbevelen)

Responses

  1. donderdag las ik uw midweek, ik zou het appreciëren mocht ik maandag de nieuwe eens ontvangen.

    Ik heb me ondertussen aangemeld op uw site

    Like

  2. Ik had graag ook een proef ontvangen per email.

    Alvast bedankt.

    Like

  3. Black Swans kunnen ook positief zijn.

    Like

  4. Je hebt duidelijk TBS niet goed gelezen, of niet begrepen.

    Like

    • aha, dacht dat het alleen negatieve gebeurtenissen waren, Black Swans can be positive as well as negative, depending on your circumstances; Black Swans are also ‘scalable’, meaning the consequences positive or negative, have unknown limits.

      Like


Geef een reactie

Categorieën

