Gepost door: Victor Goossens | 30 september, 2010

Hoogtevrees & Flatliners;

Het blijft verdomde moeilijk geld te verdienen dit jaar, zit tot nu toe op +9.4% in 2010 tegen een flatline van 0% voor de AEX, terwijl ik toch nog een aantal fouten heb gemaakt, ik blijf leren.

De beurzen hebben hoogtevrees na de verbazingwekkende September maand, AEX +6%, Dax +5% en SPX 9%. 2010 Dax +4.5% SPX 2.7%, waarbij de AEX nu 6.3% onder het hoogste punt van het jaar staat, de Dax -1.7% en de SPX -6%. Er zijn er deze week weer een aantal (negatieve) stukjes bij de puzzel gekomen, een dreigend handelsoorlog tussen de VS en China, Downgrade Spanje door Moody’s (al verwacht) Ierland wat verder wegzakt in de Atlantische oceaan en het wel of niet, of in afgeslankte vorm van QE II. Dit weerhoud ons om de 340/343 te doorbreken.

Duitsland help met wat goede werkeloosheid cijfers, maar we hebben uit Amerika echt goede GDP, Chicago PMI en NAPM Milwaukee cijfers nodig om de prognose van Gann trader uit te laten komen. Stuur even een berichtje als je de uitgave van gisteren wilt ontvangen (verschijnt 2x per week). Koop nog niets bij en wacht volgende week even af. Volgens Gann Maandag 4 Okt tm woensdag 6 Okt, een opportunity.

Responses

  1. wil ik graag ontvangen die uitgave

    Like

  2. Ik wil wel graag de uitgave van gisteren ontvangen,
    alvast bedankt.

    Like

  3. Mooie website
    woensdag is reeds voorbij, kan ik kennismaken met uw nieuwe ganntrader van a.s. maandag?

    Groet, Karen

    Like

  4. Doe ik iets verkeerd of moet het niet via deze weg, maar ik zie m’n reactie niet verschijnen op uw website.
    M’n verzoek was om via de Ganntrader van a.s. maandag even kennis te maken met deze

    Groet,

    Like

  5. Victor je hebt kennis korte en sterke concreet analyse en actie te komen mbt beleggen.

    Like


Geef een reactie

Categorieën

