Gepost door: Victor Goossens | 13 oktober, 2010

Beleggen is net als koken,

We hebben nu QE toegevoegd (Fed is unaniem op 1 persoon na, 2/3 Nov gaat het komen, as vrijdag meer info van helicopter Ben), te samen met lage rente, verbeterende bedrijfsresultaten (ASML, Alcoa en Intel goed) en de balansen (Tai Chi! 😉 van bedrijven (veel M&A, en hebben veel cash in de boeken) en consumenten verbeterd. Het ingredient wat nog ontbreekt om de index eindelijk eens boven de 341/343 te brengen is; VERTROUWEN.

Hierbij interessant verhalen van goed draaiende hedgefunds in Amerika. ‘ Hedgefunds turn bullish on US stocks’

$ watching is erg belangrijk, heb een tabelletje wat de voorspellingen voor de AEX zou kunnen zijn bij 1.40=340, bij 1.45=352, bij 1.50=364, dit houd ik voorlopig aan, maar dit kan zo veranderen.

Denk dus dat we eerdaags de 341/343 gaan nemen, voel dat het confidence sterk aan het verbeteren is. Buy the dips is mijn devies. Met de Optie expiratie as vrijdag wordt ik wat voorzichtiger, het gaat nooit in een streep naar boven.

Ben daarnaast nog een leuk thema aan het uitwerken, waar de komende weken veel aandacht aan zal worden besteed.

Responses

  1. al 50 dagen aan het roepen dat we erdoor gaan breken, give it a rest? 🙂

    Like

    • Ik krijg geen rust voordat het gebeurt 😉

      Like

      • zo ik krijg weer wat rust, even morgen optie expiratie afwachten om te kijken of ik bij ga kopen volgende week

        Like


Geef een reactie

Categorieën

