Gepost door: Victor Goossens | 3 november, 2010

Onbeslist, niemand weet echt of het goed of slecht is;

75 mrd per maand voor komende 8 maanden = 600 mrd [verw was 500mrd tot 1 biljoen].

Er zullen nog vele verhalen komen of het gaat helpen of niet. Het is een gegeven. Wat ik niet zo goed vindt, is dat ze het niet open laten, of heb ik wat gemist?

[20:00; aha mijn vrienden bij BI, leggen het al uit]

[20:24; Het ziet er naar uit, dat in het geheel het is uitgekomen als verwacht, niet beter of slechter, dus er gebeurt niet veel, back to macro watching en proberen te gissen waar we heen gaan, helaas wel in de mist]

Heb vanmiddag HET RAPPORT ontvangen van, naar mijn mening 1 van de beste hedgefund managers in Europa Frits Fiene (heeft veel geld zelf verdient met eigen beleggingen), mijn onderbuik gevoel wordt hierin perfect beschreven. Ik zal aan hem vragen of ik het mag publiceren.

Responses

  1. Bedankt voor de informatie.
    Ben benieuwd naar HET RAPPORT.

    Like


Geef een reactie

Categorieën

