Gepost door: Victor Goossens | 10 december, 2010

November portefeuille +6.8% jaar 2010: +20.1%

Zoals het nu loopt ben ik tevreden, voor 2010 +20% met een gemiddelde exposure van 69%, in lijn met mijn lange termijn (sinds Oct 2006) van 20% per jaar. Hierbij verwijzing naar mijn November portfolio update en verwachtingen.

Net goede cijfers gezien van Michigan confidence, verw 72.8%, uitkomst 74.2 Normaal gaan de beurzen hierop omhoog. Waarschijnlijk heeft men angst posities in te nemen voor de Chinese inflatie cijfers morgen, verw 4.7/5.1% (4.4% in Okt).

Maandag ook meer info over Chinese Industrial Production, verw 15.%9(16.1%) & Retail sales, verw 18.4%(18.3%).

Ik blijf positief en zal niet vreemd opkijken als we boven de 400 gaan belanden t/m het eerste kwartaal 2011. (voor meer info gaarne verhaal Nov portefeuille lezen.

Een goed weekend gewenst 😉

Responses

  1. Dag Victor, ik kan je pdf file niet downloaden. Maandag ten laatste Swing High volgens Gann Trader en dan de rest van de week omlaag ?

    Like

    • op mijn pc en mac werkt het. Swing high op maandag ja, maar ondertoon is buy on weakness, zondag maar even zien wat het gaat worden
      goed we

      Like

  2. Dag Victor, wilt u nog eens de laatste BA doorsturen aub ? Alvast bedankt. Mvg,Yves

    Like

    • was even op Mallorca bij goede vrienden, heerlijk genoten
      stuur hem zo even door

      Like

      • Bedankt !

        Like


Geef een reactie

Categorieën

