Gepost door: Victor Goossens | 2 januari, 2012

Gann Trader Technische Analyse, 2 Jan 2012; zeer speciale aanbieding !!!

Gann Trader Technische Analyse, 2 Jan 2012; zeer speciale aanbieding !!!

De Beste wensen voor 2012 en vooral een goede gezondheid, laten we hopen dat er een beter resultaat gehaald gaat worden dan in 2011.

Ik ben nog bezig met mijn beleid te bepalen en de asset classes in te vullen.

Ik meld me weer als het klaar is.

Email ontvangen bij een nieuw bericht op mijn site? Schrijf je dan even in, rechtsboven onder de landschap”s foto. Feedback altijd welkom


Geef een reactie

Categorieën

