Gepost door: Victor Goossens | 18 december, 2013

Goed nieuws, Ben durft het aan

AfbeeldingPimco’s El Erian heeft gewonnen, hij zat op 60% kans!

Ben durft het aan om het al deze maand aan te kondigen met 10mrd minder te stimuleren. Let op dat hij elke maand bij kan sturen. Er werd gezegd dat de huizenmarkt er iets minder bij lag, maar vandaag zag ik een groei van 23% in de US Housing starts…

Het ziet er, mijns inziens, allemaal goed uit voor 2014, nu wachten of de markt toch nog corrigeert en ik bij kan kopen ;-(

Ik houdt het in de gaten en als het niet gaat lukken, meld ik me om te vertellen eventueel hoger bij te kopen.

prettige avond

Geef een reactie

Categorieën

