Gepost door: Victor Goossens | 20 mei, 2016

Wat te doen voor de Brexit?

20 mei 2016; AEX 433 -1.9% voor 2016 (Mijn Portefeuille +2%).

need to know

Brexit houdt de markten gevangen in een trading range van 420-450. Als na 23 juni bekend wordt dat de Britten er in blijven,  kunnen we afgezien van onvoorziene gebeurtenissen, de opmaat gaan maken richting de 500.

Net als met de Schotten verwacht ik dat ze blijven en dat er veel geld naar de aandelenmarkten zal stromen.

Recent is de rente stijgingsangst in Amerika wat toegenomen en is de kans in Juli naar 34% gestegen. (I juni zal er geen komen daar men in Amerika ook eerst de Brexit wil afwachten).

Als ik een trading range aanneem van 420 en 470 komen we uit op een Risk Reward van 2.3 (koop) op de huidige AEX stand. Ik wil voor de 23e juni een relatief kleine kaspositie van 10% aanhouden (nu 18%) om mijn lange termijn rendement van 10.8% per jaar te evenaren dit jaar.

Responses

  1. Hallo Victor,
    Dank voor je visie. Ik denk ook dat de Brexit er niet komt en dat dat inderdaad wel eens tot een zomerrally zou kunnen leiden (op voorwaarde dat er geen andere, negatieve, factoren zullen zijn die dat effect teniet zullen doen). Heb je misschien een concrete suggestie hoe hierop in te spelen?
    met vriendelijke groet,
    Job
    (abonnee ProBeleggen)

    Like

    • Ik denk Engeland, onroerend goed; Berkeley en je profiteert van een hogere pond sterling
      Victrex UK
      NEXT UK consumenten in Engeland houden zich nu in, goedkope tent
      Burberry UK
      Robert Half UK
      Euronext (meer opgaande handel en doorgaan D Boerse overname LSE)
      Succes

      Like

      • Hallo Victor,
        dank voor je snelle reactie en concrete suggesties!
        Jij ook succes!
        groeten Job

        Like


Geef een reactie

Categorieën

